maandag 13 februari 2017

Stampin with Liz Design: Dad You're the Best

Mannenkaarten zijn altijd erg lastig. Gek eigenlijk he? Waar zou dat toch aan liggen? Misschien omdat de meeste stempels bloemen etc bevatten en wij wel houden van vrolijke designpapiertjes, voor een mannenkaart wil je het vaak clean en stoer houden. De stempelset Urban District sprak mij dan ook erg voor Vaderdag aan, de letters in de set zijn zo mooi gedetailleerd! Ik vind ze prachtig! Vandaag heb ik ze naturel gebruikt, op Whisper White cardstock gestempeld in Basic Black, maar de letters lenen zich natuurlijk ook prima om ingekleurd te worden.



Wat mij betreft is het gelukt om een stoere, clean kaart neer te zetten. Aan de binnenzijde van de kaart heb ik de leuke sixagon gestempeld met de tekst You'll Always Be Number One. Verder heb ik met de Project Life Journaling Pen uit de vrije hand een leuk kader geschetst.



Als vader zich nu niet geliefd voelt! Vaderdag duurt nog even, maar te leuk om nog te laten liggen deze stempelset!


Veel creatieve groetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten